miercuri, 9 ianuarie 2013

Poezii




Mama are un talent aparte cred eu...scrie cele mai frumoase poezii de dragoste. In aceste poezii depune toate trairile,sentimentele,emotiile pe care le traieste, le-a trait ,sau crede ca le va trai))).Sunt un fan al ei deeaceea am decis sa le public sa vada lumea cit de talentata este mama mea!!! ............Si da, eu nu sunt in stare sa scriu asa poezii (in prezent)...nu-mi ajunge imaginatie sau poate nu am avut parte inca de asa sentimente sau trairi!!! Insa cu timpul ma voi revansa!........Deci dupa cum ati inteles toate poeziile publicate la moment si in viitoru apropiat vor fi doar a mamei !!! Savurati-le!!!)))





Mai bine-ai fi....
De ce devii o lacrimă sărată,
O boală grea nevindecată?
      De ce devii un gînd nebun,
      Un foc ce arde tot ce-i bun?
De ce devii o faptă nejustificată,
Un haos de lumină – ntunectă?
      De ce devii o amintire îndurerată.
      O lamă de  cuţit însîngerată?
De ce devii un dor pierdut
Un gol ce nu mai poate fi umplut?
       Mai bine-ai fi o pasăre în zbor
       Ce revine acasă cu mult dor.
Mai bine-ai fi un pom mărinimos
Ce lasă rădăcini în inimă frumos.
     Mai bine-ai fi o vorbă înţeleaptă
     Un univers de dragoste adevărată.
Mai bine-ai fi o rază de lumină
O inimă de bucurie plină.
    Mai bine-ai fi un strop de apă vie
    Ce vindecă durerea pe vecie.
Mai bine-ai fi....







2 comentarii:

  1. e cumva o poezie de-a mamei tale sau e compusa chiar de tine? doresc raspuns sincer fiindka am dubii ca ai putea-o compune tu,dar shtiu bine ca mama ta da.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu,nu e a mea....dar deja am facut o actualizare si toti vor intelege)))

      Ștergere