miercuri, 16 ianuarie 2013

Vreau...!!!



  Vreau…!!!

 

 

Momentu ala cind ai multe domnisoare care se rotesc in jurul tau...dar nu te atrage nici una pentru ca...nu e ceea ce doresti...nustiu daca ati intilnit aceasta senzatie!(eu am intilnit-o)!!!

Eu nu vreau ‘’una’’ perfecta linga mine… dar o vreau pe Ea …Vreau sa-i descopar neajunsurile…vreau sa-i observ miscarile, obiceiurile… Vreau sa stie ca are incredere in mine; ca am incredere in ea!!!

Vreau sa invat sa inteleg cind se simte rau si are nevoie de sustinere…Vreau sa-mi spuna tot ce are pe suflet si sa suferim impreuna!!!

Vreau sa o am alaturi, nu mereu…ca sa nu ma pot satura de ea cind ne vedem.Vreau sa o privesc in ochi si sa ma simt scufundat in mijlocul unui ocean…sa ma hipnotizeze cu privirea ei si apoi sa ma stringa strins la piept ca sa-mi calmeze bataile nebune de inima!!!

Vreau sa-i simt mirosul…nu de parfum…ci mirosul ei…Vreau sa ma joc la ea in par in timp ce ma saruta gingas pe buze…Vreau sa-i simt atingirile…de parca m-ar curenta cu ceva…Vreau sa nu inteleg ce se intimpla cu mine!!!

Vreau…!!!

Vreau ca ea citind acest articol sa-si imagineze ca e dedicata ei…nestiind defapt ca e chiar asa…si ca cineva,in alta parte a orasului…sau poate chiar mai departe…se gindeste la ea si incearca sa uneasca tot ce are in inima ca bucatelile de puzzle!!!

Vreau…!!!

D





 


2 comentarii: