vineri, 4 ianuarie 2013

Profesorii

Daa....acest filmulet a fost facut de clasa mea care va spuneam e prima la toate)))...deci si la felicitat profesorii tot e prima))).... dedicat zilei PROFESORULUI....Dar acest filmulet are o istorie aparte.La lectia de diregentie profesoara ne spune sa venim a doua zi frumosi la 2,5 ace.In mintile noastre care erau tulburate de "nesomn", era toamna dar noi tot ne bazam pe hitul lui Connect-r!!! A doua zi ...s-a creat un "incubator" toti find albi-negri  sau poate negri-albi:D. Dupa incepem a scrie pe foi A3 cele mai frumoase cuvinte))) ...care scria mai caligrafic...care deloc nu scria:D. Dar pina la urma am ajuns la capat cu scrisu.......a urmat o "foto-sedinta" ...apoi a urmat regizarea filmuletului.Chiar daca am pierdut cu totii o zi din viata noastra cu acest filmulet...eu doua(cu tot cu regizare).....eu spun ca a meritat. Deoarece profesorii sunt acei oameni care ne ajuta pe NOI sa ne creăm o proprie imagine...profesorii sunt acei care creaza celelalte profesii sunt acei care pot sa faca ca lucrurile mai grele sa ti se para usoare.........nu degeaba se spune "Elevii mananca ceea ce au digerat profesorii". Deci traiasca PROFESORII!!!

2 comentarii: