vineri, 4 ianuarie 2013

Clasa mea

Postarea acestui video(trailer:D)(pe care eu l-am regizat...nu prea reusit stiu:(((....si pe care puteam sa nu il postez facind unul mai bun)dar "NU" eu l-am postat deoarece are un mesaj ascuns...pe care mai nimeni nu la inteles. Acum mesaju: ......deci CLASA mea se crede prima la toate!!! Dar din pacate e total contrariu suntem primii la absentat de la ore...la fumat in curtea scolii :D....suntem  primii la "a nu face nimic".... primii care se revolta si nu stiu "de ce?"....primii care spun "NU" la orice...primii care au dat examen de "konet sveta":D...deci suntem primii.Toate acestea le-am spus pentru a-si da seama unele persoane din "my clase" inclusiv Eu ...ca in Noul An ar  trebuie sa devina mult mai inteligente in ceea ce fac,mult mai responsabile,mult mai unite....si mult mai "Bune"...........stiu ca risc mult prin aceste afirmatii...dar imi asum  riscu:D

4 comentarii:

  1. Am mai aflat o porecla.......pe linga Zebra si cerb am auzit si de o lichitoare!! Bravo...!!!!!
    V.D.

    RăspundețiȘtergere
  2. ăăă da rishti de tot :D si de ce minti lumea nu ti-a stricat nimeni camera dar domnishorul Plop s-a revoltat si s-a enervat rau de tot incit mai sa sara la bataie...eu spun asta ca telespectatorii sau fanii tai sa nu sa se intristeze,video vor mai fi,totul urmeaza,in curind...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. am spus ca mi sa stricat camera pentru a mari ratingu:D... si da vor mai fi...

      Ștergere