joi, 13 iunie 2013

BAC-ADMITERE sau Eu Vara Nu Torn........!!!









BAC-ADMITERE sau Eu Vara Nu Torn........!!!


Cînd vine vara fiecare își imaginează anumite călătorii, nopți nedormite, întîlnitul răsăritului, sarutări pe plajă, muzică și mult mult soare. Vara aceasta din start am înțeles că va fi o perioadă de timp de la rascruce, o perioadă în care trebuie să demonstrezi unele lucruri, să alegi o cale corectă, și să realizezi că se termină o deprindere(deprindere ca perioadă) se termină deprinderea de a veni acasă liniștit știind că este mîncarea pregătită, știind că hainele cineva o să le spele, știind că cineva va cumpăra producte. Vara aceasta pentru mine și pentru mulți bobocei bărboși din anu 94”, pe alocuri 93, și 95, este vara sub egida BAC-ADMITERE.
    BAC-ul este evenimentul experiențelor, căci experiența te face să treci mai ușor prin această încercare,  experiența de a copia, de a DA și de a cere, experiența diplomatică de a te înțelege cu oricine. BAC-ul are sistema sa de dezvoltare, are sistema sa de apreciere, și aici acel ce are 5 ca în Biblie automat poate avea 10. Iar acum trecem la Admitere ea  este într-adevăr un lucru important, mai important ca 7 BAC-uri căci dînd diploma de BAC la o instituție tu automat pui ștampila domeniului care ți-l alegi pe ulteriorul tău serviciu pe parcursul vieții, da sînt și excepții, zarabotka :D, și genialitatea brusc manifestată în alt domeniu, ca la Nata Albot(avocat-așa matincă)însă lucrează la televiziune. Eu nuștiu vreau sad au la Alimentatia Publica, mulți mă sfătuiau la Jurnalism(Științe ale Comunicării) sincer nuștiu ce mi se potrivește mai bine, Voi ce ziceți ? Admiterea este o sfătuială cu tine însuți bine pusă la punct, este o intuiție a cea ce te va ajuta pe viitor să-ți asiguri existența. Însă păcat că sistemul burselor din R.M este așa de sărăcuț și așa de viclean că dacă nu vrei să-l pui pe tata la cheltuilă tre să fii ori bibliotecar ori fizician(asta fiindca sigur intri la buget:D). Tăți așteaptă să le toarne, indiferent că-s în discotecă, că-s în casă, că-s la mare, păcat că EU VARA NU TORN, nu torn prostii, și debilisme, că de băutură ne scuteste legea(22-00  STOP CRAN :D). Și fiecare din noi ar trebui să se gîndească ce le toarnă unii în capul lor, cum îi amăgesc și cum noi împăcați cu sine tăcem, de fapt noi nu sîntem impîcați cu sine sîntem împăcați cu șablonul, Șablonul zice taci și înghite tu taci și înghiți.
Și iată așa în mare parte trece vara unui absolvent în așteptare, așteptarea de ați vedea notele la BAC, așteptarea BAL-ului, Admiterei, Rezultatelor și așa mai departe, și cei și mai înfiorător-că așteptarea este toată viața, aștepți primul copil, nunta, soția, mașina, serviciu,salariu,schimbarea,motivația și doar moarte vine neașteptată.
    Însă noi oricum în ochișoarele libere a verii, trebuie să ne bem berea, să ne sărutăm prietenele, să vorbim cu părinții tot mai mult și mai profund, să venim tot mai dimineața, tot mai treji, să vedem cît mai multe lune pline,și răsărituri roșii, să fie ploaie și noi să fugim prin ea, să ne bucurăm de orice clipă, căci tinerețea ți-o faci tu nu cifra magică de 18,19,20. Și pe lîngă așteptare să trăim în bucurie și speranță. Speranța că tot va fi ZAIEBISI))).

Un comentariu:

  1. Cred ca fiecare odata cu sosirea verii isi face fel de fel de planuri... eu de obicei nu reuseam sa-mi indeplinesc toate planurile din vacanta, insa vara asta am inceput-o cu dreptul... pina cind tot e ZAIEBISI XD, sper sa fie asa pe tot parcursul vacantei...
    Intrebai mai sus la ce-ar fi mai bine sa dai, ei bine eu cred ca locul tau e la jurnalism... nu cu mult timp in urma am dat de acest blog al tau, si tre sa recunosc ca felul in care tu scrii e uimitor, mie imi place cum scrii , despre ce scrii si imi face placere sa mai intru pe aci din cind in cind si sa citesc articolele tale. Cred ca ai fi un jurnalist foarte bun!

    RăspundețiȘtergere