marți, 14 mai 2013

Ce imi place si urasc...!


                                             Ce imi place si urasc...



In aceasta viaţă nuștiu cum vouă...da mie ÎMI PLACE...fotbalul... îmi place soarele... primăvara..luna mai și aprilie...mirosul florilor de liliac...îmi place muzica...filmele și  cărțile bune... îmi place să am timp liber...atenție... îmi place cînd mă sună lumea și mă invită undeva...îmi place curajul... cinstea ... onoarea... sinceritatea ... dreptatea ... îmi plac oamenii deștepți... hazlii... omenoși... îmi plac bețiile însoțite de o vorbă bună, de sfaturi... îmi place o noapte să o pierd pe undeva...dragostea îmi place... țigările și uneori tot țigarile numa de alt tip :)))...îmi place cînd secretele rămîn secrete... îmi place cînd oamenii își ating scopurile și luptă pentru ele pînă la urmă... îmi place aerul de dimineață  (Carlas)... îmi place să fac videouri hazlii și mai puțin... îmi place să vorbesc despre idei... îmi place să sărut... sărbătorile în familie... libertatea în mișcare... îmi place viața ♥....
 

URASC.... Minciuna...trădarea...urăsc oamenii indiferenţi... urăsc oamenii ce renunţă, ce nu luptă pînă la urmă, din aceste motive uneori mă urăsc pe mine!!! Urăsc materialismul ce astupă sufletescul... nu-mi plac oamenii ce se ruşinează de ceea ce simt ...şi de ceea ce iubesc!!!...nu-mi place maneaua...iarna... frigul... vîntul... lacomia...matematica și numi plac rușii (mai ales cei ce sunt #barani) din R.Moldova!!!


To poate be continued.!)))
 ‎‎‎

2 comentarii: