joi, 21 februarie 2013

Lupul singuratic...

                           Lupul singuratic...

Seara..si iar eu cu fanteziile mele ...gindurile nu mai zboara in camera ...au murit odata cu toate tradarile si cutitele injunghiate la mine in inima...acum sunt ca un balon ...frumos la exterior dar pustiu inauntru ...am socotit necesar sa imi dezactivez odnoklassniku (sau pur si simplu sa nu ma-i intru pe el decit foarte rar),si sa scap de multe chestii...cu ce scop ? Singur nu stiu poate vreau sa incep ceva nou sau poate vreau sa pun capat ceva ce a fost cindva ? Nici mai mult nici mai putin simt nevoia de a face unele schimbari...Nu mai simt nimic acesta intr-adevar e sfarsitul a celui Dan vesel si mereu nebun ? Nu stiu dar ceva ma face sa cred ca DA ...E timpul ca odata cu virsta sa ma schimb...traiam in iluzia ca voi putea pastra copilul din mine ...toata viata..ca voi putea sa fiu in relatii bune cu toti ,ca voi putea crea impresii bune la toti,ca voi fi cineva pentru unele persoane..insa traiam in iluzii...Stand in intunericul camerii mele,jucandu-ma cu ultimul gind a disparut pur si simplu acum deja sunt un lup singuratic ..nu am nevoie de nimeni...pe parcursul vietii mele m-am intilnit cu unele fete sau as fi vrut sa ma intilnesc… in speranta ca o voi gasi pe cea care mie imi trebuie insa  nu a fost sa fie ..am inteles ca nu pot intretine o relatie de lunga sau chiar nici sa o incep ….si totul din cauza la asa numita psihologie care mi-a stricat viata...vad prea multe...nu mai vreau sa vad...de ce nu pot fi si eu ,nu stiu, normal ?Asa ca ma voi plimba in pustietatea sufletului meu,singur de azi inainte,eu si cu mine...si un sfat...: Daca omul zimbeste nu ginditi ca sufletul lui e scaldat in pulbere de stele....uneori sufletul mai explodeaza si ramane gol ...Among the lackeys i'm a wild wolf...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu