joi, 28 februarie 2013

Gîndul…



                                                                Gîndul…
Dacă mă sunai, poate ieşeam în acea seară la cinema, după am fi putut pleca la un restaurant care îţi place ţie, sau la o cafenea, noi am fi putut să dormim împreună, am fi putut să ne trezim împreună, aş fi putut să-ţi aduc cafeaua în pat, am fi putut ieşi de dimineaţă în parc împreună, eu puteam să-ţi spun te iubesc, eu te sunam, şi puteam să aştept şi o zi şi două ca tu să mă suni înapoi, şi o săptămînă, da tu niciodată nu ai sunat înapoi, noi puteam merge împreună ca tu să faci cunoştinţă cu prietenii mei,după eu avea să fac cunoştinţă cu prietenele tale, noi am fi putut bea ceva, un mojito, doua sau poate absinth, sau poate bere, prietenilor mei avea să le placă de tine, prietenelor tale avea să le placă de mine pentru că eu sînt vesel şi glumesc, tu puteai să mergi cu mine la bunica mea iarna acolo să ne dăm cu sania şi apoi să privim fotografii din albumuml familiei mele, să bem izvar pe sobă, să facem focul, să privim un film înveliţi în pled, tu ai fi putut face cunoştinţă cu tata şi mama şi lor avea să le placă de tine, pentru că tu eşti frumoasă şi veselă şi mă iubeşti, eşti educată, eu puteam să le plac părinţilor tăi, pentru că parcă nu-s urît, vorbesc frumos, sînt şi eu deştept, ştiu cînd să tac, ştiu să ascult, şi să nu întrerup, pot să susţin aproape orice discuţie nu mă îmbăt repede)) şi te iubesc pe tine. După noi am fi putut pleca la mare împreună, tu ai fi putut să faci universitate în oraşul meu,ai fi putut sta la mine, am fi putut să ne ţinem de mînă, să facem sex în dimineaţa examenului, să îmbraci cămeşa mea, să miroşi cu parfumul meu, prietenele tale să fie geloase pe noi dar tototadă să se bucure, să cheltuim bursa pentru noi, eu ţi-aş spune că copii noştri se vor primi minunaţi pentru că tu eşti unică, ţi-aş spune că pe primul l-ar chema Adrian, iar pe fată tu ai numi-o cum vrei, noi ne-am certa la tema cine pe cine iubeşte mai tare, am face un tatuaj comun, tu m-ai certa pentru unele vicii ale mele dar pe urmă mi-ai spune că oricum şi viciile din mine le iubeşti..... Dar în loc de toate aceste lucruri tu nici nu ai făcut un pas în faţa mea, nici nu m-ai sunat înapoi, tu mi-ai distrus visele , tu l-ai ales pe altul, sau pur şi simplu nu mai sunat înapoi, nu mi-ai dat nici o şansă………………………. dar deodata gîndul zboara in camera si dispare in neant)))!


2 comentarii:

  1. Super ginduri....
    E nevoie de raspuns inapoi numaidecit..!!
    toate astea ti sau intimplat?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu s-au intimplat)).....
      as fi vrut sa se intimple...
      dar acea persoana mi-a distrus visele......
      si pina la urma e doar un gind)))
      si cine esti de ai nevoie de raspuns numaidecit?))):D

      Ștergere