marți, 5 februarie 2013

Da, MOLDOVA imi place!



Da, MOLDOVA imi place!


Stiti mie chiar imi place MOLDOVA...Îmi plac raurile,dealurile si padurile noastre...imi plac sarbatorile moldovenesti fiindca se cinta se danseaza... se bea ''Vin''...da cu Vinu noi probleme nu avem...de exemplu poti sa faci o tona... si liber economisesti pe caldura))! Îmi mai plac bisericile noastre fiindca sunt mari, multe si frumoase cum si se cuvine defapt si preotii sunt deschisi(adica poti sa te intelegi cu dinsii):D! Imi place politica din Moldova, stiti  asta-i ca la lectia de istorie(sau alt obiect) cind profesoru vorbeste intruna... da eu stau in ultima banca  si imi caut de treaba...nustiu copii la matematica sau ma joc la telefon. Mie imi plac cei care sunt cu Romanii si nu-mi plac cei care sunt cu Rusii! Defapt cei care sunt cu Romanii sunt "moldoveni"...iar ce-i ce sunt cu Rusii sunt "maldaveni"! Imi mai plac cintecele moldovenesti acele mai vechi...si cele mai noi ca "Raslabon"! Mie tare nu-mi plac razboaiele...da la noi e pace si mie asta imi place. Pentru mine Moldova e ca "sfiteru" lu' bunica care e tare calduros si in acelasi timp tare...tare inghimpa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu