luni, 28 ianuarie 2013

Poate mai bine nu ma trezeam?


                 Poate mai bine nu ma trezeam?



   


 Luni...o noua dimineata... ora 6 privesc pe fereastra,  asa e de frumoasa lumea fara oameni... insa in citeva minute doar, aceasta frumusete va fi spulberata precum un fulg de nea in bataia vantului...si iar e inceput de zi, inceput de saptamina,inceput de ce vreti voi:)))… Viaţa a devenit atât de banală şi monotonă...si văd în fiecare zi aceleaşi case... aceiaşi copaci... aceiaşi  oameni idioti care nu se mai satură de minciuni şi comentarii…  mişcându-se  împrejurul meu, şi toţi sunt atât de plictisitori...!!!
Vreau ceva nou, vreau să fiu liber, acum simţindu-mă închis ca un animal într-o colivie...Simt că am nimerit într-un cerc al vieţii, şi mă tot învîrtesc în el, şi cred că mă voi învîrti de un infinit de ori !!!...Deaceea  nici mai mult nici mai putin simt nevoia de a face unele schimbari...Îmi vine să fug, să fug de tot, şi de toţi!!!...Am vrut mereu sa am ceea ce merit ,nimic mai mult,sa fiu fericit... insa mereu sunt cuprins de asa momente cind nu stiu cum sa explic ce se intimpla cu mine si ma simt ca un ciob de sticla mic si imperfect, mi-i greu pe suflet...parca sunt fericit dar oricum simt ca ceva imi preaseaza sufletul.....Si dimineata ma trezesc si parca totul a revenit la normal...si iar incerc sa ma incadrez in societatea sumbra si invidoasa si apare din nou sentimentul si vreau si caut ajutor,țip,urlu insa nu pot explica ce simt sau nimeni nu ma intelege!!!
               Si  iaca asa:D)))!!!



                          Mi-am descarcat sufletul… acum merg să-mi beau ceaiul care deja s-a răcit!!!:D...V-am pupat)))!





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu