joi, 10 iulie 2014

Miroase a Vară...


                   Miroase a Vară...

 



A trecut jumate de Vară...
și am nevoie urgentă să-mi găsesc o prietenă ca să nu mă transform
întîmplător în unul din acei holbaţi perverşi ce claxonează fetele de
la volanul unei maşini...

 

Deja am început să-mi fac o schiţă, ea va fi o fată văratică, o întruchipare
a celor trei luni, cu păr lung, şi prietenii ei vor fi nişte oameni de
vară, care ştiu ce înseamnă să stea afară, nopţile-zilele, care ştiu să
savureze un miros de copaci şi fructe, mirosul nopţilor şi dimineţilor,
prieteni ce vor purta sandale fără ciorapi(:D)  şi vor avea bune gusturi
muzicale. Iar ea va purta rochii florate, va umbla
desculţ, va căuta ploaia în natura, ne vom stropi cu apă, vom adormi pe
plajă, vom dansa pînă dimineaţa, ea va mirosi a zămoz, iar săruturile
vor fi cu gust de căpşună. 


 Iar Toamna ne vom DESPĂRȚI, fiindcă ea e prietena
mea văratică.  Iar Toamna e timpul să ne întoarcem la gutuile de pe
pervaz scriind poezii urmărind ploaia. Toamna-i altă soi, altă pentru că
nu pot numi Toamna alt, Toamna-i ALTĂ.

Și iată așa...))



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu